Re: [Linux] iso boot edebilen boot manager

From: yermiz sezgin (taipan@haylaz.org)
Date: Sun 23 Jan 2005 - 18:17:20 EET

Merhaba,

Bildigim kadariyla boot manager'lar(lilo,GRUB) illa ki boot edilebilir
bir cekirdege ihtiyac duymakta.Bu nedenle oncelikle iso dosyasini
acmali,daha sonra (ornegin grub.conf) dosyasinda gerekli duzenlemeleri
yapmali ve GRUB ile MBR'ye yeni konfigurasyonu yazdirmalisiniz.Kabaca
boyle olmali sanirim...

Kolay gelsin.

Sevgi&Saygi.