Re: [Linux] kernel mod ve user mod

From: Serbülent ÜNSAL (serbulentunsal@meds.ktu.edu.tr)
Date: Tue 18 Jan 2005 - 20:41:34 EET

Merhaba,

ilginize tesekkürler fakat benim aradigim bu degildi. Sanirim bi yazim hatasindan kaynaklandi durum. user mod degilde user mode ve kernel mode olarak aratinca istediklerimi buldum. Ancak konu ile ilgili halen net bir turkce kaynak yok (du). ilgilenenler icin ufak bir bilgi notunu http://nightwalkers.blogspot.com adresine koydum.
Umarim işe gelecekte işe yarar.

İyi çalişmalar.
Serbülent