Re: [Linux] pgsql

From: abdullah anar (aanar@ozaltin.com.tr)
Date: Mon 17 Jan 2005 - 17:39:30 EET

merba,

tesekkurler. aslinda CD sinden kurdum ama hata veriyor. simdi birde
diger arkadasin ve senin dedigin gibi sitesinden bisiler indirim kurim.

ama ben yine de sorim. ben mandrakeye basvurmasam ve kendim derlesem
desem yinede surum farkedermi? yani surum sadece derlenmis moduller
icinmi gecerli???

dosltukla,
abdullah

Devrim GUNDUZ yazmış: