[Linux] 2.6.10 Çekirdek derleme

From: yasin@crazy.com.tr
Date: Mon 17 Jan 2005 - 15:17:57 EET

Selam arkadaşlar öncelikle vereceğiniz cevaplar için teşekkür ederim.
Dün akşam 2.6.10 çekirdeğini indirdim ve derleme işleme başladım herşey yolunda gitti.
erlenmiş olan çekirdeği /boot altına koydum System.map dosyasınıda /boot altına koydum ardından mkinitrd initrd-2.6.10.img 2.6.10 komutu ile initrd dosyasını oluşturdum. Grup için gerekli olan düzenlemeyle yeni çekirdeğimi açılışta görebildim.
uraya kadar herşey güzeldi ama bundan sonra yeni çekirdek ile sistemi açtım boot işlemi normaldi daha sonra kernel panik verdi ve initrd bulunamadı hatası verdi nerede yanlış yaptım yada unuttuğum birşeyler mi var...?