Re: [Linux] mht uzantılı dosya

From: abdullah anar (aanar@ozaltin.com.tr)
Date: Wed 12 Jan 2005 - 23:14:56 EET

bu pek ise yaramadi ya da ben beceremedim. ama cok tesekkurler.

bu arada MMO ankara subede 1-2 gunluk openoffice egitimleri vermek
istiyoruz. bunlar ucretsiz olacak. ancak bu tanitim ve egitimlerle
ilgiyi yakalarsak uzun ve ucretli egitimlerde planlayacagiz.

uzun egitimler icin ogretici oneriniz var mi?

dostlukla,
abdullah

Görkem Çetin yazmış: