Re: [Linux] tuhaf K sorunu

From: Deniz Guman (deniz@vertigo.gen.tr)
Date: Tue 11 Jan 2005 - 10:43:46 EET

benim de toshiba satellite dizüstüm var. benzer sorunu yaşıyorum. caps lock
acikken I harfine bastigimda kucuk ı yazıyor. Mandrake nin aynı sürümünü
kullanırken ve su anda SuSE ye gectim orada da yaşıyorum. Dil kodlamasi olara
ISO-8859-9 u seçiyorum aksi takdirde türkçe karakterleri göremiyorum. sorun
dilden mi yoksa bilgisayardan mı benden anlayamadım

deniz