[Linux] başınızı ağrıtacak yeni bir çömez daha

From: küçükçekmece MEM shop (kcekmece@mem.com.tr)
Date: Thu 08 Jan 2004 - 09:16:04 EET

kusura bakmayın malesef bende1 seneye yakındır linux a geçme hamlelerimi erteleye erteleye windows sonunda çöktü ve dün akşam karar verdim neyse karar verdim vermesine de pcextra'nın verdiği mandrake 10,0 versiyonu vardı onu kurdum kuruldu ama şimdi bilgisayar açılmıyo bir yükleme sayfası çıkıyo ve sistem açılıyo diyo detayı görmek için ESC ye basın diyo ama bastığımda bişey göremiyorum daha doğrusu basılmıyor esc ye acaba donanımlami ilgili bir sorunum olabilir ben size donanımı göndersem bana yardımcı olabilirmisiniz... ilginize şimdiden teşekkürler...

birde şunu sormak istiyorum en başta mesela bir kartım var diyelim ekran tv ses farkedermi bilmiyorum ama bunların driverleri var cd olarak bende onlar yeterli olacakmıdır kurulum için yani windows versiyon ve linux versiyon diye sorun çıkarmı...

sistem:

P4 2,4 HT 800mhz
512 MB DDR X 2 adet
120 GB Seagate SERİAL ATA X 2 adet ve biri 3 biri 4 olmak üzere 7 parçaya bölük
256 mb Winfast FX 5600
ASUS P4P800 anakart
Samsung 19'' MB
microsoft optic kablosuz wiralles klavye mouse
samsung CDRW
samsung CDrom
inca uydu tv kartı
inca 5+1 dts hoparlör