Re: [Linux] Seri porttan bağlantı

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Thu 06 Jan 2005 - 08:44:03 EET

Selamlar..

Eger gereken sadece "Gelen bilgiyi kaydedelim" ise;

cat /dev/ttyS1 >>/var/yol/to/kayitdosyasi

is gorebilir saniyorum. Seri portu baud, parity vs. ayarlamak icinde,
setserial kullanilabilir.

Minicom zaten cozum ama, bazen daha basit cozumler bu tur interaktif
cozumlerden daha kullanisli olabilirler. Elbette gelen verinin durumuna
vs. bagli hersey..

Saygi ve sevgiler..