Re: [Linux] Too much work at interrupt hatasý

From: Murat Koç (muratkoc@kivi.com.tr)
Date: Wed 05 Jan 2005 - 18:02:45 EET

> Selam,

> Hayır bunu değil dmesg çıktısındakileri istiyorum.
>
> Bu arada fedora core 1 de kernel kaç kullanıyorsunuz?

O.k yollamanıza gerek kalmadı. Fedora core 1 2.4.22 kullanıyormuş orada
kullanılan rtl driver i rtl8139 yani eski olan driver ben sizin 2.6 kernel
kullandığınızı düşünerek rtl de sorun olmaz demiştim.

rtl8139 ile 8139too arasında büyük fark var çünkü.

Siz 2.4 kullandığınız için sorun olabilir.

Çözüm yine aynı :

rtl8139 u yüklerken parametre olarak yine

max_interrupt_work=50

diyerek yükleyin sorun çözülecektir. Aslında daha iyisi tabii ki 2.6 kernel a
geçip 8139too kullanmanız olacaktır.

--
Murat Koç
Kivi BiliÅŸim Teknolojileri