[Linux] Re: Linux Toplu Mesajı, Sayı 4, Konu 5

From: UNIXE BASLIYORUM (unixe.basliyorum@gmail.com)
Date: Wed 05 Jan 2005 - 10:33:45 EET

Arkadaşlar cok tesekkkur ederim cevaplarınız için
Slackware kurmusdum ama suan o kadar iyi değilim linux konusunda .
Redhat da kendimi daha rahat hissediyorum suan sadece deneme amaclı kurdugum
için terminalden işlerimi yapana kadar bununla idare etmek daha cok işime
geliyo .Bu arada Fedora Core 3 de kurdum pc me ama daha cok personel
sistemmiş gibi geldi bana.Ve Kde yada Gnome ile asırı yavaslıyo .Redhat da
ole bi problem yok en azından ben böle düsünüyorum

Burda ki acıklamalarınız cok işime yaradı inan hatta cevap yazan
arkadaslardan bir tanesinin web sitesi adresini gordum inceleyim derken
aradım dns be bind ayarlarını da cok iyi anlatan bi dokuman bulmus oldum
http://www.gunduz.org/
Tesekkur ederim :)