[Linux] kurum ici yasizma-2

From: mehmet KAZAK (kazak_mehmet@yahoo.com)
Date: Mon 03 Jan 2005 - 06:30:47 EET

Arkadaslar benim isimi belkide bir mail server gorur ama ben bilmiyorum tam olarak gorurmu gormezmi o yuzden yardim istedim.
bizim icin gerekli olan. ISO-9001 istedigi dokumantasyon olayi var formlar var. tum bunlarin altindan kalkabilecek birsey ariyorum.

Kuruluşlarda, ister kağıt üzerinde; ister bilgisayar ortamında olsun, belirli iş süreçleri vardır. Satınalma iş süreci, seyahat talep iş süreci, masraf listesi onay iş süreci, vb.Bu süreçlerin tamamıyla bilgisayar ortamında otomasyona geçirilmesine sağlayan yazılımlara İş Akış Yönetim Sistemi (İAYS) denir.İAYS'ler ile iş süreçleri tasarımlanır, uygulanır, yönetilir, iş süreçlerine ilişkin raporlar alınır. İAYS entegre çalışan Doküman Yönetim Sistemleri, Kurumsal Kaynak Planlama (ERP) ile entegre olduklarında daha yararlı olurlar.

Günümüzde İş Akış Yönetim Sistemi üreticilerinin önemli bir kısmı aynı zamanda Döküman/İçerik Yönetim Sistemi /Bilgi Yönetim Sistemi üreticisidirler. Bu firmalar entegre ürünlerinde üç bileşeni birden sunmaktadırlar.