Re: [Linux] vmlinuz dosyasi

From: M.Baris Demiray (baris@idealteknoloji.com)
Date: Sun 02 Jan 2005 - 18:03:29 EET

Merhaba,

Necati DEMiR wrote:
> diğer linux dağıtımlarınızda ki vmlinuz ve initrd leri
> kopyalayabilirsiniz. En azından geçici bir çözüm olabilir :) ben denedim.
> sonra da sistemi açıp çekirdek derleyin.

Debian'ın kurulum CD'sinde de öntanımlı çekirdekler olmalı.
Sanmıyorum ama eğer RedHat gibi onyüzbinmilyon tane yama
uyguluyorlarsa bu değişikliklere bağımlı paketler olabilir;
varsa da Debian CD'sinden kopyalamak daha mantıklı olacaktır.

--
M.Baris Demiray

DOS: n., A small annoying boot virus that causes random spontaneous system crashes, usually just before saving a massive project. Easily cured by UNIX. See also MS-DOS, IBM-DOS, DR-DOS.

---- You have to understand, most of these people are not ready to be unplugged. And many of them are no inert, so hopelessly dependent on the system, that they will fight to protect it." Morpheus