Re: [Linux] re:linux disk bilgilerine devam

From: OÄŸuz Eren (ogzeren@gmail.com)
Date: Mon 28 Feb 2005 - 11:27:16 EET

Sadece SuSE'ye ozgu de olabilir, bilemiyorum; ama konqueror'da rpm'e
cift tiklatinca onu tanitan 3 sekmeli bir pencere aciliyor. Burada
Files sekmesine girince icerigini gosteriyor. Yine bu pencerede
Install with YaST tusu ile rpm'i kurabiliyorsunuz.

Onyuz kullanmayi tercih edenler icin soyluyorum tabii :-)

Sevgiler..