[Linux] Format atarken neleri yedeklemeli?

From: OÄŸuz Eren (ogzeren@gmail.com)
Date: Fri 25 Feb 2005 - 15:54:16 EET

Selam,

Listeden yardim isteyip Enver bey'in de onerisi uzerine format atip
tekrar SuSE 9.2 kurmaya karar verdim.

Su anda Knoppix'le boot etmis ve cd'ye yedekleme yapiyorum.

Format atmadan evvel birsey unutmamis oldugumdan emin olmak istiyorum.

Home dizinindeki dosyalarimi aldim. /srv altindaki php'lerimi de alacagim.

Aklima baska birsey gelmiyor. Atladigim birsey var mi acaba?

Simdiden tesekkur..