[Linux] Gentoo update

From: Rıfat Tosun (tosunum@gmail.com)
Date: Thu 24 Feb 2005 - 11:21:44 EET

Herkese Mehaba
Gentoo 2004.3 sancılı bi şekilde kurmayı başardım, ldap destekli
postfix ile biraz uğraştıktan sonra boynu bükük bir şekilde :( qmail
kurdum buraya kadar herÅŸeyi bir ÅŸekilde hallettim,
ama şu updatele başım belada ya ben bir şeyleri atlıyorum yada gentoo
internette okuduğum kadar paketleri yenileme konusunda başarılı değil.
"emerge --sync" komutunu çalıştırarak portage ağaçını senkronize ediyorum
sarg programını kurmak için "emerge sarg" diyorum sarg'ın 1.4.2-r2
versionunu kuruyor oysaki ÅŸu anda 2.0.3 versionu var "emerge
qmailadmin" diyorum 1.2.1 versionunu kuruyor ÅŸuanda stable olarak
1.2.3 verisonu, 1.2.7 geliştirme sürümü var
bendemi bi sorun var bir şeyleri eksik yapıyorum yoksa bu paketleri
kendim internetten indirerekmi kurucam eğer öyleyse 1Gb lık portage
ağaçını niye diskimde tutarak yer kaybedeğim. Ben arasıra lazım
olmasına rağmen yer kaybetmemek için makinama X bile kurmuyorum
herşeyi consol da yapmaya çalışıyorum o zaman bu portage ağaçınıda
sileyim.