[Linux] OOo 2.0

From: Oğuz Eren (ogzeren@gmail.com)
Date: Mon 21 Feb 2005 - 23:42:22 EET

Selam,
Sanirim OOo 2.0'in eli kulaginda. Linuxformat dergisi bir sonraki
sayisinda dagitacagini duyurmus. 1.9.79'u bugun indirip kurdum. Calc'i
biraz inceledim. Eski versiyonuyla birebir karsilastirma beklemeyin,
ama kisa bir kurcalamadan sonra bu yeni versiyonu gayet basarili
buldugumu soyleyebilirim.
Benim Linux uygulamalarinda en cok eksikligini hissettigim sey -ohom-
Excel. Calc'in Excel'in yerini tutmasini dort gozle bekliyorum.
Koffice ve gspread bir kenara, en yakin adayim OOo Calc. Umarim bundan
sonra da daha hizli versiyon cikar.

Iyi aksamlar..