Re: [Linux] Grup.conf

From: e2e (sintsof@gmx.net)
Date: Mon 21 Feb 2005 - 12:49:49 EET

On Mon, 2005-02-21 at 12:41 +0000, yasin@crazy.com.tr wrote:
> Merhaba arkadaşlar benim bir sorunum var...
> Yapmakta olduğum bir mp3 çalarim var.
> Ben buna kendim oluşturduğum basit bir işletim sistemi kopyası ile kullanmak istiyorum. Belgeler.org deki gömülü sistemler için linux dokümanıni iyice okudum ve bunun üzerinden birşeyler yapabildim tek sorun sistemi açarken ortaya çıkıyor.
> rup.conf ta gerekli değişiklikler yaptım ama galiba hatalı yada bir yerlerde bir sorun sistemin olduğu yer hdc1, çekirdeğin olduğu yer /boot,
> gruptaki gerekli bölüm şu şekilde
>
> title Minimal linux (2.6.10)
> kernel /vmlinux-2.6.10 ro root=/dev/hdc1
> [...]
Burada "root" tanimli degil.

"title"dan hemen sonra "root (hdx,0)" seklinde bir satiri daha eklemeniz
gerekiyor. x sizin diskinizin sistemdeki kacinci disk olduguna gore
degisir (0 ise partition numarasi). Sanirim sizin diskiniz ikinci (ya da
ucuncu) disk. Bu durumda x (0'dan baslayarak deger alir) 1 (ya da 2)
olacak.

Iyi calismalar...