Re: [Linux] Motorola Mpx200

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Mon 21 Feb 2005 - 11:53:18 EET

Eveeet, demek ki neymis? "Linuxta X yok" demek icin mutlaka
iyi arastirma yapmak, erken davranmamak, acele etmemek
gerekiyormus... Tek istisnasi "X = 'yok'" olabilir :)

Efendiiiim, bu [1] adreste mpx200 ile, bir KDE uygulamasi olan
SynCe'nin entegrasyonu bir "howto" edasiyla anlatilmakta.
Mpx200 sahibi olan linuxcanlara duyurulur :)

Saygilar.

[1] http://synce.sourceforge.net/synce/howto.php