Re: [Linux] eternette hata

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Sun 20 Feb 2005 - 20:13:31 EET

Buna ben cevap vereyim:

Gentoo icin kurulum metodlari bir hayli kisitli (aslinda genis de
denebilir, bakis acisina gore degisir) Ya calisan bir sistem ya da
livecd ile acilmis bir sistem olmasi gerekiyor. Gentoo'yu
bir install programi ile degil, elinizle kuruyorsunuz.
Ne getirir ne goturur tartisilir ama gentoo tercih edenlerin
pisman olmayacagi bir dagitimdir diyebilirim...
Uludag sitesinde [1] bu konuda mini bir inceleme var.

Diger bir konu, kurulan livecd isletim sistemleri mevcut.
Mesela Helix (Knoppix clone) kendi icerisinde harddiskinize
kurmaniz icin hazir bir program iceriyor. Ayni sekilde
knoppix dokumantasyonu icerisinde livecd'yi nasil diske
aktaracaginiza dair bilgiler bulunuyor.

Yani konu yogurt yeme olayi :)

Saygilar.

[1] http://www.uludag.org.tr/kulucka_dagitim/kulucka_dagitim.html