Re: [Linux] modem sorunu!

From: OÄŸuz Eren (ogzeren@gmail.com)
Date: Sun 20 Feb 2005 - 02:34:42 EET

linmodems.org'daki scanModem tool'unu kullanarak modem chipsetinizin
ne oldugunu ogrenmeniz mumkun. Bu tool detayli sonuclar uretip text
dosyalara yaziyor. O text dosyalarin icinde de sizi yonlendiren
bilgiler buluyorsunuz.

Ondan sonra uygun surucuyu oncelikle linmodems.org'dan; orada yoksa
google araciligi ile bulmak gerekiyor.

Modem sorunu ile ugrasirken epey birsey ogreniliyor gercekten :-)

linmodems'in bir de mail listesi var; epey yardimci oluyorlar.

Sizlere kolay gelsin..