Re: [Linux] Hula nedir?

From: Görkem Çetin (gorkem@gorkemcetin.com)
Date: Sat 19 Feb 2005 - 16:44:25 EET

Umut yazmış:

>Merhaba,
>
>Gezegen'de hula'dan bahsedildigini gordum. Hemen custom e-buildini
>indirip gentooma kurdum.
>
>Hersey olabilen bir sey bu hula, onu anladim :) Yani webmail,
>calender vs...
>
>Deneyenlerden yorum istemek ayip olur mu :)
>Ve biraz da kullanim ipucu... Dokumantasyonu okuyorum ama
>bisiler cozmus birileri varsa makbule gecer...

Merhaba

Geçenlerde Hula'yı indirip, derleyip, sistemime
kurdum. Hula kendi içinde bir e-posta servisi.
Özelliği, web üzerinden yönetilebilmesi. Hula,
Linux altında çalışan diğer (pek çok) klasik e-posta
servislerinden ayrı olarak takvim eklentisi de içeriyor.
Ayrıca IMAP/POP3 servisleri de bütünleşik geliyor.

Biraz durulmasını bekleyip bir kaç yere daha
kurmayı planlıyorum. Sanırım proje yenice açıldığı
için bir kaç ay içinde genel hatalarından arınıp
daha derli toplu, sorunsuz bir görüntü arzedecektir.

Kurulum için web sayfasında gereken bilgiler
var. Adım adım yapınca çalışıyor.

Adresi, www.hula-project.org

İyi çalışmalar
Görkem