Re: [Linux] Debian ağ ve kurulumla ilgili

From: Baybars Uzunoglu (baybarsu@gmail.com)
Date: Fri 18 Feb 2005 - 22:24:22 EET

Merhaba, ilk 2 cd KDE ve GNOME masaustu icin yeterlidir.

http://www.debian-tr.org/?q=debian-jigdo

adresindeki dokumandaki bilgiler isiginda jigdo ile elinizdeki cd'leri
guncelleyebilirsiniz ve

apt-cdrom add ve apt-get update
komutlariyla
/etc/apt/sources.list ekleyip kullanabilirsiniz.

iyi calismalar
Baybars