[Linux] ACIL - Knoppixle acilan laptopa networkten erisim

From: OÄŸuz Eren (ogzeren@gmail.com)
Date: Wed 16 Feb 2005 - 10:31:00 EET

Selam,

Bir arkadasin laptop'undaki windoze coktu [:-)] Knoppix'le actim,
dosyalarini yedeklemesi icin yardimci olmak istiyorum. Benim SuSE
laptop'tan Knoppix'le acilan laptop'unu mount etmek istiyorum ancak
yetki hatasi veriyor. Yazdigim komut su:
mount -t smbfs -o username=root,password=deneme //10.10.4.137/ ./bcp

bcp diye bir klasor yarattim benim makinada. Knoppix'te de root
password'unu deneme yaptim.

Ancak yetki hatasi veriyor; nedendir?