[Linux] Re: ps -ax ciktisi

From: Volkan YAZICI (yazicivo@ttnet.net.tr)
Date: Tue 15 Feb 2005 - 06:50:05 EET

merhaba,

ps komutuna e parametresi ekleyerek calistirdiginizda (ps aex) gene
sadece COMMAND alaninda `-:0' mi gozukuyor? Buna ek olarak /proc/2461/
dizini altindaki dosyalara goz atmaniz yerinde olabilir. Executable'ın
gercek path'ini bulmayı basarirsaniz ise strace ve ldd komutlari program
hakkinda nedir ne degildir sorularina cevap vermenizi saglayabilir.

pek yardimci olamadim ama...
iyi calismalar.