[Linux] Zemberek ile Ilgili..

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Mon 14 Feb 2005 - 18:25:30 EET

Merhaba,

Debian'la birlikte OpenOffice 1.1.2 kullanıyorum. Zemberek'in sitesinde
söylendiği gibi benim bilgisayarımda bir OpenOffice klasörü bulamadım
ancak şu klasör vardı:

root@tunix:/usr/lib/openoffice# ls
help LICENSE.html README setup spadmin
user
LICENSE program README.html share THIRDPARTYLICENSEREADME.html

user klasörü altında uno_packages klasörünü oluşturdum ve pkgchk
komutunu verdiğimde çıktısı şöyle oluyor:

root@tunix:/usr/lib/openoffice/program# pkgchk
> error: /user/uno_packages cannot be made absolute!
> dying abnormally...

Google'da hatayı aratınca pkgchk -s yazmam gerektiğini gördüm yazınca da
hiç hata vermeden bir alt satıra geçti. OpenOffice'im Türkçe ve Araçlar
> Seçenekler > Dil Ayarları > Diller 'de Türkçe'yi seçmeme rağmen,
Yazım Yardımı altındaki Mevcut Dil Modülleri bölümü altında Zemberek
gözükmüyor.

Ne yapacağımı bilemiyorum şu anda.. Yardımcı olursanız sevinirim. Kolay
gelsin, teşekkürler..