[Linux] ADSL modem problemi

From: E.Aydin.Yagmurlu@medicine.ankara.edu.tr
Date: Thu 10 Feb 2005 - 19:55:14 EET

Mandrake 10.1 kullanıyorum, ONIXON marka USB ADSL modem aldım, Türk Telekom sürekli hattımın açıldığını söylüyor ama bir türlü modemde Link ışığının yandığını göremedim.
Bağlantı ayarlarını yaparken ADSL seçip daha sonra PPPoE, Vpi:8 Vci:35 seçiyorum ama bir şekilde internete kesinlikle bağlanamıyorum.
Statik IP istemiştim ama yukarıda bahsettiğim ayarlarla IP'yi girebilecegim bir yer de bulamadım.
Modem'de mi bir problem var?
Benim ayarlarımda mı?
Türk telekom hattında mı?
bilemedim.
Linux'da çok yeni olduğum için acaba birşeyleri eksik mi yapıyorum diye endişe ettim.

Aydın Yağmurlu