Re: [Linux] Debian kernel - performans

From: Enver ALTIN (ealtin@parkyeri.com)
Date: Wed 09 Feb 2005 - 17:03:29 EET

On Wed, 2005-02-09 at 16:52 +0200, Emre Kadıoğlu wrote:
> böyle bir sonuç aldım belki hdparm ile debian a biraz optimizasyon
> yapabilirsin istersen önce hdparm -Tt /dev/hda komutunun sonuçlarını
> bir karşılaştır sorun bundan kaynaklanıyor olabilir

/dev/zero'dan gelen veri, /dev/null'a gidiyor. Burada hdparm ile
yapılabileceklerin bir faydası olmaz.

Belki dd'deki bs değerini artırıp count değerini uygun oranda düşürmenin
anlamı olabilir, bu komutun performansını artırmak için ama, bence böyle
testlerin dünya barışına faydası yok.

Saygılar,

--
Enver ALTIN                   |        http://skyblue.gen.tr/