Re: [Linux] dosya sistemi imajı

From: Kerem Can Karakaº (kerem@ankabt.com)
Date: Mon 07 Feb 2005 - 11:33:23 EET

Bu işi du ile de yapmak mümkün
Basitce Knoppix ile boot edip
ssh ile network üzerinden bir image almanız mümkün
Yazı bir dergide yayınlanacağı için ancak yayınlanır yayınlanmaz
atabilirim.
Ingilizce bir kaynak için ise
http://boards.fool.com/message.asp?mid=21436613
adresine bir bakın
Samba ile windowsa linuxdan nasıl disk görüntüsü yüklenebileceğini
gösteriyor.
Ben ise ssh ile uzak makneye disk görüntüsünü atıp nasıl geri
alabileceğinizi yazdım.