Re: [Linux] Suse'ye firewall tavsiyesi...

From: Timuçin Kızılay (tim@ideefixe.com)
Date: Fri 30 Dec 2005 - 11:23:58 EET

SUSE'nin kendi firewall yapılandırmasında aradığım özellikler yok. trafik
shaping ve iç networkteki makinalara ayrı ayrı sen en fazla bu kadar trafik
kullanabilirsin gibi yetkilendirme yapabilmek de istiyorum. Bir de bu
ayarlar web tabalı olsun, makinanın kendi ekranı olmayacağı için
uğraştırmasın, adsl modemlerin web arayüzlerine benzeyen bir arabirimle
diğer makinalardan ayar yapabileyim. Bunları SUSE'nin kendi firewall
ayarlarında göremedim. Şimdilik ayrı bir makinada ipcop kullanıyorum.
istediğim bütün özellikler var, makinalara ayrı ayrı trafik sınırlandırması
yok bir tek ama zaten o makina geçici bir çözüm olduğundan şimdilik dert
etmiyorum.