Re: [Linux] linux ve laptop

From: Kai Geek (kaigeek@linuxmail.org)
Date: Thu 29 Dec 2005 - 09:54:09 EET

O zaman derim ki; FC 4 kurun. sanirim ve yanilmiyorsam two screen icin modul var ve destekliyor.
Ek olarak son zamanlarda Fedora'yi Redhat'in kendini daha iyi pazarlama aracisi olarak gorsem de, su siralar Fedora'da 4 ile kendini asmis gibi gozukuyor ve redhatta yasadiginiz sorunlari gormuyorsunuz. Ve hizina hayran kaldim.
Saygilarimla,