Re: [Linux] linux ve laptop

From: Onur ÖZDEMİR (onur.atlantis@gmail.com)
Date: Thu 29 Dec 2005 - 09:19:14 EET

Ben de Datron CXF serisi dizüstü var. Ethernet kartından modem
sürücüsüne kadar bir çok donanımın Linux sürücüleri mevcut. Benim şu ana
kadar duyduğum en büyük sorunu geniş ekranlı dizüstlerinde yaşanan kayma
sorunuydu. Onu da çözdüler zaten.

Senin başka gördüğün, duyduğun sorunlar var mı başka???

Onur

Eren K.Servi yazmış: