Re: [Linux] Ubuntu'dan Debian'a

From: goktan kantarcioglu (goktan99@gmail.com)
Date: Wed 28 Dec 2005 - 13:46:34 EET

Selamlar

Aslinda debian paketleri ile ubuntu paketleri tam olarak ayni paketler
degildir. Ubuntu debian'in deb mimarisini destekler fakat ubuntu
gelistiricileri, paketlerin cogunun yeniden hazirlandigini ve aralarda
farklar olabilecegini belirtmisler ve her ne kadar bunu yapabilseniz de
onermiyoruz demisler. Ancak elbet bunu yapan birileri cikmis. Genelde
debiandan ubuntuya gecisi anlatmis olsa da, daha detayli bilgi icin;

http://www.ubuntulinux.org/support/documentation/faq/faqfolder_view
https://wiki.ubuntu.com//WartyUpgradeNotes

iyi calismalar
goktan