Re: [Linux] sambamı nsf mi

From: Cem Ahmet MERCAN (HBM) (mercan@be.itu.edu.tr)
Date: Wed 28 Dec 2005 - 11:58:45 EET

Merhaba;

Samba bir makinenin harddiskinin diğer makinelerin kullanımına
açılmasını WIN standartı ile sağlarken, NFS bir makinenin harddiskinin
diğer makinelerin kullanımına açılmasını Unix/Linux (Aslında sun)
standartı ile sağlar. Kullanıcı makineler win ise samba, linux ise nfs
daha mantıklı bir seçim olacaktır.

Sorunuzun devamı için dağıtımınızı bilmemiz gerekmekte. Ancak benim uzun
vadeli tavsiyem tavsiyem, bir zamanların uçaklı filmlerdeki gibi uzaktan
talimatlı bir pilotluk yerine, linux bilginizi geliştirmeniz ve kendiniz
gerçek bir pilot olarak uçağa müdahele etmeniz. Linux konusunda
isteyeceğinizden çok daha fazla bilgiyi TÜRKÇE olarak da bulabilirsiniz.

Saygılarımla, İyi Günler...

Cem Ahmet MERCAN