Re: [Linux] Ubuntu da ses kartı sorunu

From: Çağrı Mercan (mercancagri@gmail.com)
Date: Tue 27 Dec 2005 - 16:39:28 EET

hazır sesten konu cailmisken, debian benim tv kartımın ses bolumunu ses
surucusu olarak tanıyor. bt8** yazıyor ses ayarları bolumunde. modconf tan
ac97yi yuklememe ramen driverleri gorunmuyor. bu sorunu nasıl asabilirim?

tesekkur ederim simdiden!

27.12.2005 tarihinde cem aytar <cemaytar@gmail.com> yazmış: