Re: [Linux] Linux Etkinlik (Acik Duyuru)

From: Kai Geek (kaigeek@linuxmail.org)
Date: Sat 17 Dec 2005 - 08:58:05 EET

Bu caba aslinda hepimizin vermis oldugu bir caba. Cunku sadece Turkiye'yi dusunursek, binlerce sirket lisans parasidir yok antivirus veya yok office lisansidir diyerek binlerce dolari goz gore gore devamli isitilan ama bayat bir ekmege harciyor. Bunun yerine bu paralar bir Linux Dernegine bagislanabilir ve dernegin emektar uyeleri Linux konusunda bu bagis saglamis kurumlara ucretsiz destek verebilir ve bu hareket emin olun Microsoft'a lisans parasi odeyip te hicbir destek bulamayan kendi yaginda kavrulan sirketleri ayaklandirabilir. Cunku bugun Linux'un zor yani felan kalmadi. Herseyi yapmak windows'ta exe tiklayip kurmaktan daha kolay. Onemli olan bunu yarinin calisanlari olan universite ogrencilerine asilamak. Biz buradan elimizden geleni yapacagiz. Yarin bu universite mezunu kardeslerimizden birisi bir sirketin muhendisi olabilir. Burada USA'ya giden binlerce dolari (ki bu cok fazla bir rakam) engelleyebilir. Ben bu binlerce dolarin insan emegine harcanmasindan yanayim veya ulkedeki genclere destek olmasindan yanayim. Bunu basarmanin yolu ise cok basit; kral ciplak mantigi. Su anda cabalarimiz krali soyacak dusuncede fikirleri birlestirmek, soyuldugu gun kral yalniz kalmali.
Bu arada ilk zirve Kutahya'da yapilacak ardindan sonraki hafta Bursa'da duzenlenecektir. Tamamen verilecek seminerlar veya dagitilacak hediyeler ucretsizdir. Hatta yol masraflarini bile karsilamayi dusunuyoruz ancak bu ve kesin bilgiler pazartesi gunu belirlenecektir ve liste uyelerini bilgilendirecegim. Destekleyenlere tesekkur ederim. Halen bir konuda seminer verecek ve bir gununu harcayip katilacak var ise tekliflerini bana iletebilirler.
Saygilar,

Ozgur