Re: [Linux] Dell Precision 380 + Slackware 10.2

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Fri 16 Dec 2005 - 15:10:13 EET

Fri, 16 Dec 2005 15:07:05 +0200 tarihinde Serkan Coban
<mesaj.listeleri@gmail.com> yazdi:

> Dell precision 380 ustune slackware kurmaya calisiyorum. Cihazin
> ustunde sata harddisk var. Slackware i sata.i kerneli ile boot ettim,
> cdromu hda sata hdyi sda olarak tanidi. fdisk ile gayet sorunsuz
> sekilde hd yi bolumlere ayirdim fakat kuruluma gecince daha ilk
> pakette hda drive not ready I/O error diyor ve kurulumu
> gerceklestiremiyor. Acaba neden olabilir? cdromu konsoldan mount
> edip paketleri sda3 e kopyalamaya calisinca da ayni hatayi
> aliyorum...
CD'yi okuyamiyor gozukuyor. CD'nin kendisinde ya da CD okuyucuda
problem olabilir.

Baska (calisir durumdaki) bir makinada CD'nin icerigini sabit diske
kopyalamaya calistiginizda ne olduguna bakarak CD'nin saglamligini
kontrol edebilirsiniz.

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693