[Linux] iyi günler

From: Bay Kaos (chaylakmuhendis@yahoo.com)
Date: Fri 16 Dec 2005 - 14:42:07 EET

bir önceki mesajım eksik geldi özür dilerim.düzeltiyorum :

    merhabalar.ben herhangi bir "cd den çalışan" linux sürümünü zoom adsl modem üzerinden nasıl internete çıkartabilirim yani nete bağlanabilirim.bu konularda daha yeni olduğum için ayrıntılarıyla birlikte anlatırsanız sevinirim.teşekkür ederim.

  Cd den çalışan sürüme örnek olarak "phlak" gösterebilirim...