Re: [Linux] Linux Etkinlik (Acik Duyuru)

From: Harun FİDAN (harun.fidan@kamilkoc.com.tr)
Date: Fri 16 Dec 2005 - 13:51:56 EET

    Merhaba Arkadaşlar,
    Adım Harun FİDAN, Kamil Koç Otobüsleri A.Ş. de Yazılım Uzmanıyım.
Kütahyada yapılacak olan Linux etkinliğinin Bursa ayağını organize
ediyorum. Etkinlik büyük bi olasılıkla ilk olarak Kütahya da olacak
fakat pazartesi günü Uludağ üniversitesiyle görüşeceğim ve eğer izin
çıkarsa ilk etkinliği Bursa ya taşımayı düşünüyoruz çünkü Bursa dan
aşırı talep gelmeye başladı. Ama ilk olarak Bursa da yapamasak bile
ikincisi mutlaka Bursa da olacak. Saygılarımla,,