Re: [Linux] Bilenler Bilmeyenlere MS öğretecek...

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Fri 16 Dec 2005 - 13:29:15 EET

Thu, 15 Dec 2005 16:21:36 +0200 tarihinde "Taner Ayaz"
<taner.ayaz@kuzuairlines.com> yazdi:

> LKD'ye web üzerinden kendimi gönüllü olarak kaydetmiştim.
> Bir proje olsa en azından mail gelir diye düşünüyordum.
> Ama beklememek lazımmış?
O da bir insan gucu :-). Yani gonullu olarak kaydedenlerle tek tek
ilgilenerek uygun yerlere kanalize edilmeleri. O da bir "proje". Size
donus yapilmadiysa o proje yeterince iyi ilerlemiyor demektir,
en kotu olasilikla fazladan istekli bir kisinin surekli katkisi goz
cikarmaz demektir.

Daha fazla "proje" icin cevrenize bakmaniz yeterli. E-posta listeleri,
ftp servisi, web sayfalari, linux gezegeni, tum bu internet
hizmetlerinin verildigi sunucularin yonetimi, fuarlarda acilan
standlar, seminerler, senlik, elektronik dergi -- bunlar sadece
etrafiniza bakarak gorebilecekleriniz, buz daginin ust tarafi. Bunlari
sihirli eller halletmiyor. Her biriyle "birileri" [1] ilgileniyor.

Hicbiri ilginizi cekmedi mi? Sifirdan bir proje kendiniz baslatin [2].
Dernek size elindeki olanaklari versin.

                   Doruk

[1] http://www.lkd.org.tr/calisma.gruplari.php
[2] http://www.lkd.org.tr/dokumanlar/lkdcgoneriformu-1.0.sxw