Re: [Linux] Bilenler Bilmeyenlere MS öğretecek...

From: Harun FİDAN (harun.fidan@kamilkoc.com.tr)
Date: Thu 15 Dec 2005 - 16:35:05 EET

    Benimde bir sorum olacak. İşim gereği çok erken işe başlayıp akşam
da 8 lerde çıkıyorum.. Bursa da ikamet ediyorum.. LKD nin
etkinliklerinde seve seve katılmak isterim ama kendime bile zor vakit
ayırıyorum. Ancak LKD Bursa da bi şeyler düzenlerse ve penguenlere
ihtiyaç duyarsa seve seve yardımcı olabilirim. LDK nin Bursa içerisinde
böyle bi projesi varmı yada Bursa da yapılanmayı düşünüyormu?