RE: [Linux] Bilenler Bilmeyenlere MS öğretecek...

From: Taner Ayaz (taner.ayaz@kuzuairlines.com)
Date: Thu 15 Dec 2005 - 15:58:07 EET

Ubuntu isteyenlere istediği kadar Linux cdsini ücretsiz olarak gönderiyor.
Sevimli bir kutu içinde bir adet live cd bir adet de install cd oluyor.
Bende bunlardan sipariş edip eşe dosta veriyorum.

Kopya cd görünce ilgi göstermeyenler tiplere profesyonelce hazırlanmış
kutular verince "bu ne?" diye soruyorlar. İlk işleri de Live Cdyi denemek
oluyor.

Bunlardan bolca dağıttım. Dağıtmaya da devam edeceğim...

Ayrıca birkaç arkadaşla mezun olduğumuz lise de bilgisayar-network dersleri
vereceğiz. Tabiî ki ilk ders Linux. :)

Bence bu milli bir mesele ve sahip çıkmak gerek...

Bunlar bu camiada olmayan şeyler değil. Fakat LKD gibi STO'ların kamunun
ilgisini çekmek adına daha agresif kampanyalar düzenlemesi gerek bence.