Re: [Linux] Bilenler Bilmeyenlere MS öğretecek...

From: Harun FİDAN (harun.fidan@kamilkoc.com.tr)
Date: Thu 15 Dec 2005 - 15:34:24 EET

Bu söylediğin belki mümkün olabilir arkadaşım ama malesef linux öyle
windows gibi sihirbazlarla dolu bi boya kutusu değil.. tabiki linux ü
öğrenmek imkansız değil ama biz burda hiç linuxle tanışmamış
kullanıcılardan söz ediyoruz.. Bence bunun için yapılması gereken linux
için görsel eğitim dersleri (CD) hazırlanmalı ve Türkçe dökümanlar
arttırılmalıdır. Ayrıca Masaüstü kullanım hakimiyeti olan linux
dağıtımları daha da çok ön plana çıkarılmalıdır. Sistem ağırlıklı linux
dağıtımları zaten kullanıcılar alıştıkça tercih edilecektir.. Bu işleri
türkiyede en iyi yapabilecek olan bence Tübitak (Belki Pardus ile) ve
LKD dir. Saygılarımla ..