Re: [Linux] ubuntuyu bozmadan pardus kurmak

From: Bulent Sener (bsener@inonu.edu.tr)
Date: Wed 14 Dec 2005 - 18:52:55 EET

Merhaba,
Bunun için home dizinini yedeklemeniz ve fstab ayarlarınızı düzenlemeniz gerekli.

Root olarak:
cp -r /home /home-ydk ile home dizininizi yedekleyin.
umount /home ile disk bölümünü ayırın
rm -rvf /home ile home dizinini silin
mv /home-ydk /home ile yedeğinizi ev dizini olarak kaydedin.
Bu işlemlerden sonra
nano /etc/fstab dosyasını açın.
home ile ilgili satırın başına # işaretini yazın.

Mehmet Türkoğlu wrote:

> iyi günler
> Ubuntuda kullandığım /home partitionını uçurarak oraya pardus kurmayı düşünyorum(tabi RC1 çıkınca). Bunu ubuntuya
zarar vermeden ve /home dizinini "/" dizinine taşıyarak nasıl yaparım?

Bülent ŞENER