Re: [Linux] Kate puf noktasi

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@belgeler.gen.tr)
Date: Wed 14 Dec 2005 - 13:59:10 EET

Selam,

Ben KDE-3.3.2 kullanıyorum. Ayarlarda, Genel seçenekler
penceresinde Davranış bölümünde bununla ilgili bir seçenek
var. Birden fazla oturum açmamasını sağlayabilirsiniz
(tercümesi bana yanlış yapılmış gibi geldi, belki ondan
farkedemediniz).

Esen kalın,
Nilgün

Çar 14 Ara 2005 11:38 sularında, Bekir SONAT şunları yazmıştı: