Re: [Linux] Selamlar Asus Modemi Tanıtamadım.

From: SULEYMAN AYDIN (saydin@anadolu.edu.tr)
Date: Wed 14 Dec 2005 - 12:13:04 EET

On Wed, 14 Dec 2005 11:09:27 +0200
 Serkan Coban <mesaj.listeleri@gmail.com> wrote:
> merhaba,
> modemi usb denmi yoksa ethernet tenmi kullaniyorsunuz? Ethernet
> uzerinden
> kullanimlarda bir problem cikmamasi lazim.

bir bilgi:
ZyXEL marka adsl modem cok iyi uyum sagliyor.. Cok merak ettim, baktim:
modem'in icinde Linux kernel 1.3.filan varmis...

belki de onun icin cok iyi uyum icinde calisiyor..

simdiye kadar hic 'tIk' demeden calisti ve calisiyor.. sanirim
sorunsuz bir modemlere bir ornek.

tabii ki bir not: bu marka/model modemlerle herhangi bir ticari
baglantim/ilgim/ilintim yok...