Re: [Linux] grub yüklemek ve 64 bit live cd si

From: Azer Demir (azer.demir@gmail.com)
Date: Tue 13 Dec 2005 - 12:51:41 EET

selam,
32 bitlik live cd'den 64 bitlik sistemin disk bölümlerine chroot ile
geçiş yapamıyorsunuz, ama grub'ı yeniden kurmak için 64 bitlik live
cd'ye ihtiyacınız yok. ben de bi ara böyle birşeye ihtiyacım olduğunu
düşünmüştüm bir ara grub sorunu yaşadığımda, ama gerekli değilmiş.
olması gereken şey, knoppix'ten sisteminizi boot edin. ilgili disk
bölümlerini yazılabilir olarak bağlayın. sonra da knoppix içinden
grub-install'u çalıştırın. tabii menu.lst dosyanızı yedeklerseniz iyi
olur.

bir de bağlantı,
http://www.tufan.com.tr/~ercin/wordpress/2005/10/13/grub-tekrar-nasil-kurulur/

kolay gelsin.