Re: [Linux] Linux dagitimlarinin aralarindaki fark

From: Kai Geek (kaigeek@linuxmail.org)
Date: Sat 10 Dec 2005 - 08:38:02 EET

Unix bağımlılığı olan Slackware diyebilirim. Herhangi bir paket kuracağınız zaman uzun uzun conf dosyaları ile uğraşabilirsiniz. Ama ben okurum, incelerim derseniz sizin için zor olmayacaktır. Diğer linux sürümlerinde mevcut paketler kolay kuruluma sahiptir. Örneğin Debian'da;

apt-get install mysql-server

komutu mysql'in sisteme kurulup çalışmasını sağlar. Tek komut iş görür. Veya rpm paketlerini de,

rpm -i paketadı.rpm

ÅŸeklinde kurabilirsiniz.