Re: [Linux] crontab -e pico yok diyor

From: acemi nix (aceminix@gmail.com)
Date: Thu 08 Dec 2005 - 20:07:17 EET

çalışmaya başladı. problem saat miş.

*/5 * * * * şeklindeki tanımla 5 dakkada bir işlem yapmaya başladı. sanırım
crontab sistem saati yerine utc veya gmt 0 a göre işlem yapıyor veya saat
değiştirilmeden önceki saatine göre işlem yapıyor. (ama bu çok ilginç çünkü
loglarında bile date çıktısıyla aynı sati yazıyor ve datede tr saatinde
hatta benim saatimle 2dakka kadar farkı olduğundan 5-10 dakka ileriyi verip
deneme yapıyordum)

ben * 2 * * * ye ayarladım çalıştığını gördükten sonra çünkü normalde günde
1 yapması yeterli.

Cafer şimsek e çok teşekkür ederim.

iyi çalışmalar.