Re: [Linux] Printer Sorunu

From: Murat Koç (muratkoc@kivi.com.tr)
Date: Thu 08 Dec 2005 - 15:03:51 EET

Merhaba,

> Debian kullanıyorum. Cups'ı normalde /etc/init.d/cupsys start diyerek
> başlatıyordum. Debug modunu nasıl açabilirim acaba ?

Ne kullandığınızın bir önemi yok burada :)

/etc/cups/cupsd.conf

dosyasının içinde.

LogLevel debug2

yapın. sonra cups restart

bu error.log dosyasına debug edilebilecek herşeyi basar ondan sonra çıktı
almayı deneyin ve neler oluyor bakın. Eğer anlamazsanız ne olduğunu log
dosyasını gönderin bakalım.

--
Murat Koç
Kivi Bilişim Teknolojileri