Re: [Linux] HPLIP

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Wed 07 Dec 2005 - 12:51:11 EET

Merhaba,

HPLIP'i komple kaldırıp yerine HPOJ ve HPIJS kurdum. Şu anda yine tarama
sorunsuz. Ancak yazdırma işlemi bir türlü olmuyor. gedit içerisinde
birşeyler yazıp print etmeye kalktığımda CUPS'a bakıyorum ve job
penceresinde yolladığım şey gözüküyor. Ancak öyle bekliyor, bir türlü
yazmıyor.

Ne yapabilirim acaba ? Teşekkürler..

Tolga Günkut yazmış: